Retourbeleid

Retour Beleid

Kan ik mijn product retourneren?

Ja. Je kunt binnen 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt, deze retourneren. Je hebt 2 opties:

  • je product ruilen voor een ander product bv. een andere koffie.
  • je product retourneren en je geld terug laten storten.

De kosten voor het retourneren zijn € 4,50 voor eigen rekening. Wel ontvang je de verzendkosten voor het bestellen van ons product terug.

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

1.) Meld je pakket aan via ons retourportaal. Je kunt hier de originele zending (het trackingnummer) en je postcode invullen om de zending op te zoeken. Klik vervolgens door naar de details van de zending.

2.) In het volgende scherm zie je de gegevens staan die eerder zijn ingevuld bij de oorspronkelijke zending. Bij stap 2 geef je de reden van het retour op. Je kunt, indien gewenst, een notitie toevoegen als extra opmerking. Ook kan je hier aangeven welke producten hij wil retourneren.

3.) Wanneer alles is ingevuld klikt je op ‘Volgende: Kies afleverpunt’. Aan de hand van de ingevulde postcode komt de dichtstbijzijnde inleverlocatie tevoorschijn. Wanneer je deze selecteert wordt de locatie opgeslagen.

4.) Je bent nu bijna klaar met het indienen van je retour. Er wordt nog een overzicht weergegeven van de retourzending, wanneer er producten geselecteerd zijn worden deze hier ook nogmaals weergegeven. Deze gegevens moeten nu door je geverifieerd worden en als alles akkoord is vink je de checkbox onderaan in het scherm aan en kiest voor ‘Volgende: Print retourlabel’.

5.) Het label kan nu gedownload en geprint worden.

6.) Bereid je product voor op de terugreis:

  • Pak het goed en stevig in. Gebruik het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er nog iemand anders mee blij maken. Verwijder waar nodig je data en account.

7.) Je levert het pakket in bij het gekozen servicepunt.

Wat als ik mijn verzendlabel niet kan printen?

Heb je geen printer? Neem dan even contact met ons op zodat we kunnen kijken naar een oplossing.

Wat is de status van mijn retourzending?

In je Mijn account kun je de status zien. Zodra wij aan de slag gaan met jouw pakket, sturen we je een bevestiging per mail. Het kan voorkomen dat je product volgens je Track & Trace is aangekomen bij ons, maar dat je nog geen ontvangstbevestiging hebt gekregen. Geen zorgen, het kan tot 24 uur duren voordat we je retourzending in behandeling nemen.

Heb je je pakketje meer dan 3 dagen geleden teruggestuurd en nog niets gehoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

  • Je kan binnen 14 dagen, na ontvangst van je product, retourneren
  • Retourneren doe je in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Een geopende zak koffie nemen wij niet meer retour. Na 14 dagen is het niet meer mogelijk om te retourneren.
  • Mocht je willen retourneren, stuur dan een mail naar thaispecialtycoffee@gmail.com om ons hiervan op de hoogte te stellen. Gebruik hierbij je bestelnummer als kenmerk.
en_GB
nl_NLen_GB